ERVARINGEN VAN LEDEN

LAAT JE INSPIREREN :-)

DIT IS EEN SUPER INITIATIEF!

Ik ben heel benieuwd naar alle reacties op mijn schilderijen. En vind het leuk dat ik ook bij anderen mijn reactie mag plaatsen. Er zijn veel fantastische kunstwerken al te zien. Ik vind t leuk dat iedereen zo bezig is en er zoveel geplaatst wordt. Dit is een super initiatief! Jullie mogen trots zijn!

Adriane K. Lid Online Schilderclub

Het begon met een Whatsapp van mijn dochter. "Mam, jij vindt die schilderijen van Liz toch altijd zo leuk! Je kunt je nu opgeven om gratis een maand schilderlessen en technieken te volgen!" Dat liet ik me geen twee keer zeggen en heb me meteen ingeschreven. En wat ik aantrof? Een super leuke website waar al veel schilderijen waren geplaatst! Ik besloot het eerst allemaal rustig te bekijken en kwam terecht op de community. Hier kun je werkelijk alles vinden en delen met mede cursisten. Je kunt vragen stellen waar je ook weer heel snel feedback op krijgt. Ik was wel weer eens toe aan een uitdaging en was altijd al gefascineerd naar de achtergronden van vrolijk schilderij. Had dit al vaak uitgeprobeerd, maar het leek nergens op. Er ging een wereld voor me open toen ik de duidelijke uitleg in het filmpje van Corry bekeek. Ook de duidelijke filmpjes met schildertechnieken . Bloed zweet en tranen heeft het me gekost om met het paletmes en roller aan de slag te gaan. Maar oh wat vind ik het leuk om te doen! Ik heb me, na het maken van een schilderij, meteen opgegeven voor een jaarabonnement. Het fijne van online schilderen vind ik dat ik kan schilderen wanneer ik dit wil. Ik heb op schilderles gezeten iedere donderdagavond. Hoe vaak ik daar niet inspiratieloos gestaan heb! Ik vond het dan zonde van het geld. Deze online cursus kost niet veel, is heel divers en ook nog eens heel gezellig. Ik zou zeggen: waar wacht je op! Word ook lid. Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen!

Gerrie van den Nouland

Lid Online Schilderclub

Al maanden keek ik steeds op Facebook en op de site van vrolijk schilderij ... verlekkerd kijken naar alle leuke schilderijen. Helaas woon ik te ver om zomaar een workshop te gaan volgen, maar ineens was daar DE oplossing, Vrolijk Schilderij begon met een Online Schilderclub. Doordat ik een maand gratis kon proberen bedacht ik me geen moment en melde me gelijk aan.Nou na 2 dagen was ik al verkocht, eindelijk had ik de stijl gevonden waar ik al zolang naar zocht, kleurrijk en vrolijk.De online workshops waar diverse technieken de revue passeren en je direct aan de slag kunt. Duidelijk uitgelegd en makkelijk te volgen stap voor stap. Je zet gewoon het filmpje op pauze en schildert zelf naar hartenlust voort. Verder is er elke maand een challenge ...altijd leuk om een opdracht te krijgen waar je aan bepaalde criteria zoals gebruik van materialen moet voldoen. Je kan je eigen gemaakte schilderijen posten op de site, het leuke hiervan is dat je medecursisten hier op kunnen reageren en feedback kunnen geven. Geen moeilijke site om te bedienen dus iedereen jong en oud kan hier naar hartenlust rondstruinen, ik ben verkocht en heb me aangemeld voor een jaar ........... Wie weet zie ik jullie binnenkort ook op de site.... en kunnen we samen genieten van een geweldige hobby.

Marian Haenen

Lid Online Schilderclub

Ik ben lid geworden van de Online Schilderclub, het geeft me net dat zetje in de rug om 'te blijven' schilderen. De eerste weken alles gelezen en bekeken op de duidelijke uitleg over materialen en hoe je bepaalde technieken kunt toepassen. Duidelijke video's (voor mij heel belangrijk om dat mijn korte termijn geheugen nogal eens nalaat) en goede feedback van mede-community leden en van Corrie en Renate. Ook bij vragen een snelle reactie terug. Je kunt alles op je eigen tempo en tijd doen en overal je eigen draai aan geven.Alle schilderijen kun je op de community delen en wanneer je wil, zelfs te koop aanbieden. Er zijn challenge's waaraan je deel kunt nemen waarbij de winnaar weer iets leuks kan winnen. Dit motiveert meteen om te schilderen. Ik heb ook een boel ideeën en hoop deze op doek te realiseren, en met deze Online Schilderclub gaat me dat zeker lukken. En zoals met alles je moet het uiteindelijk zelf doen maar ik ben in ieder geval zeer enthousiast, en kan het iedereen aanbevelen. Ook voor het geld hoef je het niet te laten, er zijn diverse abonnementen, je kan per maand, per jaar of zelfs abonnementen met extra workshops nemen. Ik zou zeggen, doe mee, ik garandeer dat je er geen spijt van zult krijgen. Wellicht tot in de community!

Ankie van der Burgt

Lid Online Schilderclub

WORD JIJ OOK ZO BLIJ VAN SCHILDEREN EN WIL JE DIT OOK GRAAG DELEN MET ANDERE CREATIEVELINGEN IN ONZE COMMUNITY?